Dondurulmuş deniz ürünlerinde ucuzluk başarısı

Son zamanlarda tüm dünyada deniz ürünleri tüketiminin artışı pek çok sektörün de faydalanmasını sağlıyor. Özellikle deniz ürünlerinde rekabetin artışı, ucuzluğu tetikleyerek, deniz ürünlerinin, yalnız deniz ürünleri satışı yapan mağazalarda değil, çeşitli ürünleri bir arada bulundurarak hizmet veren pek çok satış noktasında da tüketiciye sunulmasının önünü açıyor. Bu amaçla “bir milyoncu” olarak tabir ettiğimiz, tekstilden gıdaya kadar her türlü ürüne kolay ve ucuz ulaşabildiğimiz mağazalar atakta bulunarak, özellikle Amerika’da geçtiğimiz 3 yıl boyunca, dükkanlarına derin dondurucu kısımları da ekleyerek çeşitli deniz ürünlerini sunmaya başladı.

Amerika, Goodlettsville’de 10 bin zincir mağazalı bir firma, büyük mağazalarından birinde dondurulmuş ürün bölümünün 3 dolabının arasına pek çok deniz ürünlerini ekledi. Burada 18’li balık stikler 4,15 dolar, 12 oz (1 oz=28 g) kızarmış karides adeti 4,50 dolar ve 10 oz pişirilmiş karides adeti 6,35 dolardan satılıyor.

Zincir mağaza firmalarından biri olan Dollar Tree, benzer deniz ürünleri seçeneklerini 4400 adet mağazasında farklı yöntemlerle satışa sunuyor. Mağazalarından birinin küçük porsiyonda deniz ürünlerini 1 dolara satmaya başlamasından beri, tüm mağazalarında 4 oz kömür balığı ve dil balığı fileto, küçük paketlerde kaplamalı balık stik, kızarmış karides, bireysel paketlenmiş tilapya fileto, 4 oz pişmiş karides salatası, kaplamalı deniztarağı eti 1 dolara satılan ürünlerden sadece bazıları.

Mağazacılar burada tüketicinin karını önemsediklerinin yanı sıra, gıda satışı yapan mağazalara uzak bölgelerde oturup, tek mağazadan pek çok şeyi satın alma ihtiyacı duyanları da düşündüklerini göstermeye çalışıyorlar.

Bunun yanı sıra satışlardan yalnız deniz ürünleri üreticileri kar sağlamayıp, her şeyin tek mağazada bulunması ile diğer ürünlerin de satışı artmakta. Bu yöntemin oldukça başarılı olduğunu keşfeden yatırımcılar ise, 2011’de 25 yeni mağaza açılması üzerine, 2012’nin sonuna doğru 40 tane daha açılacağını duyurarak yeniliği daha da yakından hissettirmeye başladılar.

Tüm dünyada deniz ürünleri, daha kolay ve ucuz ulaşılabilir olmaya devam ederken, Denizer olarak “Defrost” projemiz ile deniz ürünlerini daha kolay ve ucuz fiyatlarla herkese ulaştırıyoruz. +4°C kendi dolaplarımızda, avcılığından hemen sonra dondurulmuş deniz ürünlerini günlük balık tüketimi için sunuyoruz. Yeniliklerimizden haberdar olmak için, bülten sayfamızı takip etmeye devam edin…

Arşive gitmek için tıklayınız

Paylaş: